2009.12.02

När jag vaknade och tittade ut genom fönstret imorse lyste solen och det var vitt på hustaken, så vackert!
Fick lite julkänsla för första gången, dock gick det över rätt fort då molnen trädde fram och solen försvann (det rimmar ju, haha).

Jag njuter av ännu en ledig dag från jobbet och om ungefär en timme ska jag möta upp Ida och Linn för en lång promenad här i Brunnsängstrakterna, därefter beger vi oss kanske hit och dricker en kopp varm choklad? Låter inte helt fel i mina öron i alla fall.

Nu har jag bara två julklappar kvar att köpa, skönt att jag alltid lyckas börja i tid så man slipper trängas med alla galningar den 23e december haha.

Frukosten kallar, hörs senaree.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0