Bättre idé får man ju leta efter!

Linn kom på den brillianta idén med att göra en fotokalender till sin mormor och morfar, så jag snor självfallet den idén och gör detsamma till min farmor&farfar och mormor. Bättre julklapp än det får man ju leta efter, jag menar, dem har ju redan alla matriella ting dem behöver?
Den kommer att innehålla foton på bla. mig och mina kusiner när vi var små, det kan nog bli riktigt bra!
Så hela kvällen igår och hela förmiddagen idag har jag suttit och bläddrat igenom en massa kort från förr, har ungefär kommit halvvägs men det gör inte så mycket eftersom det enbart tar cirka en vecka att få hem den!

Har precis haft en liten paus i kortletandet för att kolla på gårdagens avsnitt av paradis hotel, men nu ska jag dyka ner bland kortet igen och dras tillbaka till det förflutna, det är helt underbart att kolla på gamla kort, jag blir alldeles tagen.

Hörs senare, för klockan fyra är det dags för jobb!
Tjingeeeling.


Vad passar bättre än den här bilden för december månad? Hihi.


Kommentarer
Postat av: IDA E

näää cläneee

2009-12-07 @ 14:27:51
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0