Dan före doppare dan.

Var sjukt mycket på jobbet idag med, men å andra sidan så gick tiden väldigt fort.
Jag och Linn begav oss ner en sväng på stan, därefter åkte jag hem och åt tillsammans med familjen, sen spelade vi allihopa bingolotto, jag vann i alla fall 100 kr, bättre än ingenting ju, visst? Haha.

Shit, imorgon är det verkligen julafton. Ska hämta mormor vid 12 och dess för innan har jag en del jag ska fixa så jag borde nog sova om jag ska orka med morgondagen!

På fredag är det utgång på The Strip som står på schemat, ska bli grymt kul!
På söndag är det pulkarace i Enhörna friluftsgård som gäller, så vi får väl se hur många som kommer hem levande hahaa!

GOD JUL ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0