Destination Karlstad.

Idag steg jag upp runt klockan sex, självmant, visst är jag lite knäpp? Haha
Ibland är det skönt att gå upp riktigt tidigt och veta att man har flera timmar på sig att göra det som ska hinnas med innan man ska iväg någonstans!
Jag har sytt in knapphålen på min vinterjacka där pälsen på luvan sitter eftersom dem var lite förstora så dem bara smet ur hela tiden, oerhört irriterande. Jag har varit och köpt frukost/lunch och nu sitter jag här och laddar in musik på ipoden, ska snart ta tag i packningen också.
Tåget går ju 12.48 så det är inte så väldans lång tid kvar men nu behöver jag verkligen inte stressa!

Blev precis rättad av Linn, jag skrev här i bloggen att vi åker till Lindvallen den 14e februari, men det ska ju förstås stå januari, haha!

Nej nu ska jag se till att få in de sista låtarna på ipoden och sen ta tag i packandet.
Uppdaterar igen innan jag åker hemifrån.

Kalendrarna kom igår, och deem är så fina, Linn har min kamera just nu så jag kan inte ta kort på dem, så ni får se dem så fort jag fått tillbaka den!

Tjingeeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0