En liten uppdate såhär på julaftonskvällen.

Eftersom farmor&farfar har en gammal vovve hemma, kunde dem inte stanna i mer en någon timme. (Hunden kan inte komma hit heller eftersom hon har fel på höfterna och halkar därför bara på golven).
Björn, Clara och Vendela åkte precis vidare till nästa ställe.

Summering av julklappar:

* Guld/diamant-örhängen från DyrbergKern
* Löstagbara högtalare till datorn
* Brödrost (perfekt med allt sånt som är tråkigt att köpa själv när man väl ska flytta hemifrån)
* Tv-bidrag
* Klocka från JetSet, dock hade jag redan en vit, så ska bara byta till en annan färg
* Velour dress i svart
* Två presentkort på H&M

Med andra ord är jag väldigt nöjd, det enda jag inte fick som jag ville ha egentligen var ett mobilt bredband från tele2 som man laddar själv när man väl använder det, så ett sånt ska jag införskaffa, perfekt inför fjällenresan!

Nej nu ska jag återgå till mamma, pappa, Oscar och mormor.
Hörs igen imorgon.


Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0