Hiss eller diss? Det är frågan.

Då har man påbörjat denna vansinnes färd med soppan, jag säger bara  en sak och det är hur, hur ska det här gå? Förstår inte att folk som recenserat den här soppan tycker att den är helt okej, enligt vissa tom. god. VART DÅ NÅGONSTANS?
Jaja, jag SKA hålla ut i en vecka i alla fall, skulle vilja klara det till julafton (såg nu att det är ju bara ytterligare en dag, haha), men vi får helt enkelt se hur det går, eller vad säger du Linn?
Längtar till på söndag, då får jag äta lite ris och nötkött.
Imorgon får jag i alla fall äta grönsaker, kommer ju vara rena lyxen.
Funkar det här däremot, och jag ser resultat redan imorgon, lär man ju bli mer taggad till att fortsätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0