Longing for the weekend.

Vaknade för ett tag sen, har hunnit kollat på veckans andra avenyn avsnitt, jistanes vad mycket draaama det är just nu, händer någonting spännande i varenda avsnitt, hur ska jag kunna vänta i en vecka innan jag får se nästa...?
Idag ska jag jobba (som omväxling i vardagen?!) mellan 15-21. Sen jobbar jag bara imorgon, och sen är jag ledig tors, fre, lör, sön och mån, tur att jag hade semesterdagar kvar att ta ut, så jag förlorar ingenting på denna underbara ledighet!

Var hos Mickis igår, och filmkvällen blev inte riktigt av, vi skrattade mest istället. Man får sig alltid ett gott skratt när man spenderar tid tillsammans med de där tjejerna, kul att man utökat kompiskretsen!

Åker till Karlstad torsdag förmiddag, ska bli kul att träffa alla människor igen!

Jag är så spänd på kalendrarna, jag vill se resultatet!
Återkommer med bilder när dem kommit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0