Not this time.

Jag är så nöjd som lyckats övertala Ida E att följa med oss till fjällen, idag bokade&betalade jag biljetterna så nu kommer hon minsann inte undan, inte den här gången mohaha!
Det kommer bli grymt kul, tåget går 06.56 på torsdagmorgon den 14e februari, surt bara att det tar 7 timmar upp, men det blir nog inga problem med trevligt sällskap, vi är ändå tio stycken som åker tillsammans och alla sitter ihop på tåget!

Grattis Ida som fick lägenheten, nu kanske vi äntligen kan sluta hoppa jämfota över alla dina tillhörigheter, eller vad säger du? Hihi.

Nu ska jag se Hells Kitchen, hörs imooorgon.



Kommentarer
Postat av: ida

Haha ja jag menar det, va skönt det ska bli! Thaaaank you my dear <3

2009-12-08 @ 23:43:03
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: Ida

YEEEEY :D:D<3

2009-12-09 @ 16:13:19
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

det är väl ändå den 14 januari?=P

2009-12-10 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0