OBS! Långt inlägg.

Tiden på jobbet idag gick förvånansvärt snabbt, har hunnit kolla på både mammas pojkar och paradise hotel nu efter hemkomsten.
Imorgon jobbar jag 15-19 och därefter blir det en lugn hemmakväll för min del för på lördag ska jag först jobba och sen ska jag förbi en gammal klass kompis som har födelsedagsfest, ska bli trevligt.

Tågbiljetten till Karlstad är i alla fall bokad, nu på torsdag halv ett går tåget från Södertälje syd, sen på lördag kommer jag och Karolina åka tillsammans hit, umgås med mina underbara vänner hemma hos patrik och sen tidigt på söndag morgon beger hon sig upp till Arlanda för att möta sin efterlängtade pojkvän som kommer hem från USA. Kan inte ens föreställa mig hur exalterad hon kommer vara när hon sitter där på tåget upp, efter nästan fem månaders tid får hon äntligen träffa honom igen, som sagt, mycket credd till er två!

Fotokalendrarna är i stort sätt klara,satt i över fyra timmar idag och pillade med dem,  dem ska bara finslipas lite och sen skickas in, tror dem kommer bli oerhört glada.

Nej nu blir det väldigt mycket text känner jag, seeyaa tomorrow bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0