S A T U R D A Y N I G H T .

Igår var jag och Linn som sagt hemma hos Emma en sväng, dock blev den vistelesen inte så lång eftersom det inträffade en sak. jag säger bara en sak och det är "inte okej" ...
Vi beslutade oss i alla fall för att gå ut en sväng, träffade Wiggo, Patrik, Chris, Ida E, Jessica, Vickan, Sofia mfl ute, mycket trevligt!
Idag började Linn klockan nio, led verkligen med henne igårkväll men nu kommer hon sluta två timmar efter att jag har börjat, då är det hon som får lida med mig eftersom jag kör 15-22.15 ... Det måste vara den kassaste passet  som finns, men som sagt man borde inte klaga så mycket, ska vara glad som har ett jobb att gå till.

Jag är klaaar med alla julklappar, känns hur skönt som helst, nu ska dem bara viras in i något fint julpapper och sen är det bara att vänta på att dem kan inta sin plats under granen om någon vecka!


Nu ska jag se vad som går på tv,
laaaaater.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0