Six days to go.

Efter att ha varit en sväng hos Cajsa efter jobbet igår åkte jag hem och gick och la mig i stort sätt direkt.

Vaknade för en liten stund sen och ska snart gå upp och äta soppan, mmmmmh längtar! Haha. är nu inne på tredje dagen vilket innebär samma regler som igår, mycket soppa, frukt och grönsaker, dock inte banan, ärtor, bönor eller potatis.

Förutom att jag är kissnödig och hungrig i stort sätt hela tiden, så har jag inte haft några övriga problem. Eller jo, jag fick magknip på jobbet igår, det varade i ungefär 20 minuter, men sen gick det över och har inte återvänt!

Idag blir det jobb mellan 16.00-21.30, slapp tid faktiskt, gillar den, den går riktigt fort!
Jag drömde btw att jag hade bytt jobb, till något som jag egentligen inte ville, smart Malin (Y)

För första gången på år ser jag verkligen fram emot julafton, nu när snön ligger vit överallt. Hoppas verkligen att det håller i sig för en gångs skull.


Skulle iofs inte tacka nej till att sitta här tillsammans med ett glas och underbara vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0