Snöstorm är ju bara förnamnet.

Jag är nu inne på min andra dag med soppan, har precis ätit den tillsammans med vatten och ett äpple. Idag tyckte jag konstigt nog inte att det var så farligt, så det här ska nog kunna gå vägen!

Jag vill ut i snöööön och åka pulka, var evigheter sen sist och det skulle ge mig ännu mer julkänsla!

Idag är det jobb som gäller mellan 16.00-21.30, lär få åka tidigare idag om jag vill ta mig fram till jobbet med livet i behåll, väglaget är inte att leka med för tillfället, minsta lilla sväng leder till sladd ... Givetvis är det roligt där det inte finns några andra trafikanter, men det finns det ju i stort sätt överallt så.

Jag skulle kunna göra VAD SOM HELST, för att få tillbaka den här brännan... Titta vad blond jag är där dessutom, något solblekt haha. Nästan så man är snygg ofixad, fast bara nästan, haha!


Kommentarer
Postat av: IDA E

Fining!

2009-12-17 @ 12:19:22
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0