Årsbesked från H&M

Dagen började faktiskt inte särskilt bra, jag har varit på lite halvdåligt humör hela dagen.
Efter skolan åkte jag ner till stan och mötte upp Ida, Linn och Lina, vi spatserade runt ett tag och därefter åkte jag och Linn och tränade, lika skönt varje gång!

Vet ni vad jag fick hem idag? Mitt årsbesked från H&M, jag hade spenderat över 10.000 kronor det här året hos dem, vilket innebar 550 kr i bonuscheckar, inte så dåligt va? Haha.

Imorgon blir det först jobb mellan 10.00-17.30, senare på kvällen har jag lovat min storebror att jag ska hämta honom i Hägersten, tror han skulle på middag hos någon.

Nu ska jag fortsätta kolla på Ronja Rövardotter.

Tjingeeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0