Fem timmars sömn är bättre än inget

Jag gico och la mig hemma hos Ida igår, och vaknade hemma idag haha.
Kvällen igår var väldigt lyckad, efter krogen drog vi hem några stycken till Ida på eftersfest, människor som aldrig åkte hem haha. Eftersom jag först ska till IKEA idag och sen jobba klockan 16.00 kände jag att jag vr tvungen att åka hem, för där gick det inte att sova för fem öre, så klockan halv sex imorse kom jag på att det kanske vore bra om jag åkte hem och sov.
Kan ju säga att det var helt underbart att få komma hem till lugnet och till min säng.

Om en timme ska jag, mamma och Linn åka upp yill IKEA, vi tänkte även ta en sväng förbi lite andra affärer, så som MIO.

Nu ska jag gå och duscha.

Seeeeya!


Kommentarer
Postat av: slädaaaa

hahhahhaha, fan vet du hur bakis jag är. Jag döööööööör

2009-02-26 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0