Ingen träningsvärk?

Det var riktigt skönt att få sova ut imorse, eftersom jag inte börjar förrän klockan ett idag så kunde jag sova ut till elva.
Jag åkte ut till jobbet för att jag hade sett ett par helt okej idrottskor där, helsvarta med lite rosa detaljer men jag kände att jag var tvungen att fundera på saken lite så jag köper dem isåfall på torsdag när jag ska jobba.

Kan inte riktigt förstå att jag i stort sätt inte har någon träningsvärk alls med tanke på hur hårt jag tog i igår, jag menar, jag brukar nästan alltid ha träningsvärk efter idrottslektionerna i skolan och de är ju ingenting i jämförelse haha.

Jag hade tänkt att jag och Maria skulle träffas idag, men ska inte jag göra någonting annat, så ska hon det, haha. Känns som vi aldrig kommer att ses.

Nu ska jag skriva lite på mitt projektarbete.


Seeeeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0