Lördag & söndag

Förlåt för att jag inte har uppdaterat sen i fredags, men jag har helt enkelt inte haft tid.

Middagen igår hemma hos Lina med flickorna var hur mysig som helst, vid elva beslutade vi oss för att styra in mot Södertälje, dock var fler av oss spiknyktra eftersom vi körde bil. Det är ganska roligt att studera alla hur de beter sig när de har druckit alkohol, shit är jag likadan? Haha.
Jag och Linn åkte hem cirka 45 minuter senare, Ida orkade inte ens följa med ut och jag klandrarde henne inte eftersom hon gick upp sex igår morse för att jobba, och skulle göra detsamma idag.

Har jobbat idag med, när jag kom till jobbet började jag känna mig illamånde och alldeles svimfärdig. Jag fick en alvedon av en arbetskompis och jag fick gå in och sätta mig på kassakontoret och räkna pengar istället, skönt att slippa allt ståhej ute i butiken.
Jag fick dessutom slutade halv tio, skulle egentligen ha stängt men Minna såg nog på mig att jag inte mådde så bra, igen. Det gick nämligen över ett tag, men sen kom det tillbaka... Orkar och har inte tid med att bli sjuk nu.

Imorgon, om jag mår bra ska jag och Linn bege oss till Friskis och Svettis, nu är det på tiden att vi tar tag i träningen, har det inte varit det ena i vägen, så har det varit det andra.


Nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket, det har jag velat göra sen jag klev upp imorse.


Seeeeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0