Organsation & ledarskap

Jag har precis haft Organsation & ledarskap, det sista vi skulle göra var att vara kreaktiva; vi skulle komma på så många saker som möjligt som man kunde göra med flera bildäck och en säkerhetsnål.
Den som vann skulle läraren bjuda på fika i cafeterian. Den som hade mest hadek kommit på 57 alternativ på bildäck, kommer dock inte ihåg vad de mesta var på den andra, tror det var 40 någonting.
Jag kom bara på sex stycken på säkerhetsnål och sju stycken på bildäck. hahaha, så kreativ är jag, sen kan man ju visserligen tycka att vissa saker de sa var lite sådär, haha!

Träningen igår gick bra i alla fall. Ikväll blir det jobb mellan 16.00-21.30, känns som att jag inte har jobbat på evigheter nu när man bara har träningen i huvudet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0