På äventyr i Nykvarn

Dagen började med skola.
Klockan elva begav jag och Jessica i min klass hem till mig för att fördriva tiden en stund. Vid 13.00 skulle vi vara ute i Nykvarn eftersom hon skulle köpa en konsert biljett av en kille åt en kompis.
När vi är påväg ut till Nykvarn ringer Linn, då har bussen gått sönder och ersättningsbussen skulle inte komma förrän tjugo mintuer senare. Eftersom vi var påväg ut så kunde vi plocka upp henne där hon befann sig och sen körde vi henne hem.
Det gick bra och vi lyckades hitta dit vi skulle efter några omvägar och vändingar, haha.
Nu är jag hemma en sväng igen, sen väntar jobbet klockan 15.00! Så rolig blir min fredagskväll!

Nu ska jag göra det sista innan jag ska bege mig till jobbet!
Hörs senare eller imorgon.


PUSSPUSS!

En bild ifrån Karlsad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0