Personalfest tonight!

Gooooodmorgon sunshines!
Idag känner jag att jag verkligen har vaknat upp på helt rätt sida.
Sitter i skolan nu, jag har egentligen teknisk psykologi men eftersom jag är klar så jobbar jag på med min utvärdering av mitt projektarbete som endast ska skrivas rent, sen är det klartt!
Ikväll blir det perosnalfest men dess för innan ska jag hinna träna en sväng, jag och Ida ska hinna fixa oss och sen ska vi bege oss en sväng hem till en tjej på jobbet och därefter ska vi infinna oss klockan 18.00 på festen. (Om ni undrar varför inte Linn ska vara med innan är det för att hon ska jobba ett tag först tyvärr...)



Nu ska jag fortsätta med utvärderingen.

Uppdaterar laaater!


Kommentarer
Postat av: Mamsilainen

Syndast om Kanin Linn då :(

Men det gör inget Ida är ju där

också.....så får ni ju träffas lite

senigare typ!!!!

Pussilainen.

2009-02-20 @ 18:04:26
URL: http://mamsilainen.blogg.se/
Postat av: linn

uppdatera nuuu kanske?? =)

2009-02-22 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0