Sammanfattning av helgen

Gud jag har varit dålig på att uppdatera den här helgen!
Så en liten uppdate från helgens bravader vore något.
Personalfesten i fredags var väldigt lyckad, förrutom att personalen var otroligt otrevliga! Mycket trist.
I lördags vaknade jag upp hemma hos Ida, vi gick ner till Lukas grill och köpte frukost, hamburgare och pommes frites, det satt fint kan jag lova med tanke på att jag inte har ätit sånt på snart en månad haha.
I söndags tog jag en sväng till gymmet och därefter var kvällen väldigt lugn.

Tillbaka till dagen...

Jag och Linn öppnade på jobbet idag vilket innebar att vi slutade klockan 15.00 och därefter åkte vi hem till mig en sväng och sen begav vi oss till gymmet och tränade satan haha!
Imorgon blir det jobb mellan 15.00 - stängning, innan dess blir det bara till att slappa hemma.

Känns som att jag i alla fall lyckats sammanfatta helgens händelser ganska bra, lovar att jag ska börja skriva mer nu igen!

Tjingeeeling!


Kommentarer
Postat av: ida

Haha jag flyttade på soffan, nu ble det as bra plats! Åhhhhhh sommmmaaaarbild :D

2009-02-24 @ 10:44:06
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0