Skyddad i ytterligare 365 dagar!

Jag var och köpte nytt virus skydd till min dator igår, jag kom överens med min mamma att jag skulle köpa ett skydd som gick att använda på upp till tre datorer, då skulle hon betala hälften, så istället för 800 kronor så har jag betalat 400 kronor (ett virusskydd för en dator skulle kostat runt 600 kronor så jag tjänade på det i alla fall) så nu har datorerna skydd i 365 dagar till!

Emma skickade precis sms till mig och frågade om inte jag kunde köra henne och hennes vovve till Animalen eftersom han inte mår så bra, och eftersom de skulle vara där klockan tre och jag börjar jobbet då så passade ju det hur bra som helst!

Vi ska ju ha ergonomi/ekonomi kurs på jobbet idag, jag börjar tre och den är halv sex, och eftersom det är som en dubbelkurs får vi se hur mycket jobb det blir för min del haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0