Total utrensning!

Jag måste ha glömt att uppdatera igårkväll, haha!
Det slutade i alla fall med att vi åkte till Skärholmen istället för in till Stockholm eftersom för det första snöade det ganska rejält och då är det inge roligt att springa runt uppe i Stockholm och för det andra så kunde vi ta bilen om vi åkte till Skärholmen, så, så fick det bli! Jag hittade ett armband, en tunika och två par tajts. (Hittade dock ingenting som var lämpligt för personalfesten, får gå ner här på stan vid tillfälle)
När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle rensa ur min garderob på kläder som aldrig används, jag fick ihop tre papperspåsar, så nu är garderoben som ny! Älskar när man lyckas/vågar sortera ut så pass mycket kläder.

Idag blir det först en lektion i skolan, och sen idrotten och därefter ska jag och Linn åka och träna, det ska bli jätte skönt!

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost!


Seeeya.


Jag och Linn förr förra sommaren hemma hos mig, hur underbart ser inte detta ut?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Malin! Ville bara säga att du är en underbar tjej! Du ställer verkligen upp i ur och skur och jag uppskattar verkligen all hjälp jag har fått av dig under svåra tider <3

2009-02-17 @ 13:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0