Fynd på rean

Jag hittade ett "festlinne" på Axelssons från VERO MODA tror jag det var, 50 krrean, inte så dåligt va? + en cerise rosa velour tjocktröja, utan luva, lite kortare i magen, as tuff för 99.50 också från VERO MODA!
När vi gick in på Sisters fick jag syn på ett vitt linne som jag hade köpt två veckor tidigare, det var bara det att det jag köpte var det XL i och i det som nu hängde där (som inte fanns då) var det storlek M i, tror ni att jag blev lite irriterad? En tjej som jobbade där såg när jag gick in och testade det (var tvungen) och frågade hur det gick när jag kom ut, och så berättade jag att jag hade köpt ett likadant för typ två veckor sedan men hade slängt kvittot, jag menade ingenting med att jag ville byta, men då sa hon att jag kunde komma in med det så skulle dem ordna det, det kallar jag service!












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0