20090103

Kom hem från jobbet tidigare idag. Skulle egentligen ha jobbat till klockan 17.30 men det var ganska lungt idag och lite för mycket folk så jag fick gå en timme tidigare.
Jag gick in på ELLBE och köpte med mig lite bröd och grönsaker hem, titta så gott det ser ut



Jag fick köpa Cristins locktång som jag velat ha sen i somras, eftersom den är så himla bra och lockarna håller längre med den än med min. Jag gav henne 300 kronor, skulle tippa på att den kostar runt 500-600 kronor ny, så 300 tycker jag var ett bra pris!



Juste, jag köpte ju det här armbandet till nyårsafton, tycker att det var hur fint som helst!

 
Vad tjock min hand ser ut, haha
Bilderna är dock väldigt orättvisa mot verkligheten.

Blev ett litet blandat inlägg idag, men jag kom och tänka på locktången och på armbandet, så jag ville ju förstås visa dem, hihi.


Nu har jag skrivit klart för ikväll för strax kommer min storebror, hans tjej och Casper.


Tjingeeeling!

Kommentarer
Postat av: idaE

OMG! så god mackaaaaaa

2009-01-04 @ 15:35:36
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: lään

haha ja vad hungrig jag blev nu spättiiii

2009-01-04 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0