20090117

Kom nyss hem från jobbet, Minna släppte hem mig en timme tidigare, kändes helt underbart, tyckte synd om Ida som tvingades jobbaa vidare.

Jag hade varit sugen på glass hela dagen så jag tänkte köpa en innan jag påbörjade min bilfärd hem. Jag står i kassan för att betala glassen, och då rycker Minna den ur min hand och köper den åt mig, haha hur gullig är hon inte som sagt?

Om ett tag har jag lovat att skjutsa mamma och pappa till Pershagen, de ska på middag hos några kompisar.
Sen efter det, lite senare så ska jag träffa Linnsan, finns planer på en liten utgång, dock tänker jag inte häva i mig alkohol eftersom jag för det första jobbar imorgon och måste kunna köra bil och + att jag egentlien inte har några pengar till att gå ut, men vi måste ju fira lite i alla fall, visst gumman?<3 Nästa helg blir det utgång riktigt, och då ska vi firas på riktigt också, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0