At work

Har en haltvimmes rast nu och eftersom jag inte var hungrig så tänkte jag att jag kunde uppdatera min blogg istället.
Det är i alla fall stendött, i stort sätt inte en ända människa i hela butiken, men eftersom jag stänger så lär ju jag knappast vara någon av de personer Minna möjligtvis kommer släppa hem, right? Men men, det är ju dubbelt betalt så jag ska inte klaga.

Imorgon ska jag träffa Linn klockan 10 på centralen, sen ska vi gå upp till min körskola och sätta oss och råplugga, inte långt kvar nu för oss gumman! Guuud vad jag längtar efter att få det här överstökat, sen ska vi ut och raca satan, haha!
Börjar sen jobba klockan 12 och slutar inte förrän klockan 21, blir en väldigt lång arbetsdag imorgon....

Nu ska jag kila ner igen, skriver igen imorgon!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0