For real

Dagen på jobbet har gått så sjuukt segt. Den första timmen sprang jag och Ida mest runt och flamsade, vi plockade faktiskt lite skräp hahaha.
Sen har vi gjort allt möjligt, kändes som om kvällen aldrig skulle ta slut.

När jag var påväg ner till stan för att möta upp Emma tidigare idag så tog jag en titt i brevlådan, och där låg ett brev som sa att mitt körkort hade kommit på posten, kändes sjukt när jag först höll det i handen, först nu har jag verkligen förstått att jag har körkort, lovley!



Nej nu ska jag nanna, det är en dag imorgon med.
Ingen vanlig dag, för det är min mammas födelsedag hurra, hurra, hurra! <3


Naaatti!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag ska hämta mitt imån;D

Shit vad snabbt tiden gått, kändes ju som att vi nyss serverade på hennes 50 års fest? hehe

Godnatt<33<3

2009-01-21 @ 22:09:39
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0