Grattis mormor <3

Curling är riktigt roligt , när det går bra, precis som allt annat haha. Det gäller att man har bra balans, annars ramlar man väldigt lätt omkull. Det gjorde jag ett antal gånger, värst var när jag landade på knäskålen, det var inte skönt för fem öre.
Det var dock kul att titta på alla andra som hela tiden snubblade och ramlade på alla möjliga vis, haha! 
Vi fick sluta vid halv tolv och därefter körde jag de två tjejerna som jag var i lag med ner till centralen och sen åkte jag hem och åt lite lunch.

Min bilstereo har börjat krångla, så om jag inte kan hitta felet på egen hand så måste jag åka till affären där jag köpte den för att se vad dem säger, suuuck! Alltid är det någonting som ska strula.

Idag fyller min mormor år, så vi ska åka dit och äta middag/fika! 

Linn mår tydligen bättre idag så förhoppningsvis kanske vi kan sätta igång med träningenfredag! Hoppas på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0