Jag i ett nötskal

Vaknade 09.48 idag och fick panik, "SHIT, JAG BÖRJAR OM 12 MINUTER". Så jag kutar upp, in i badrummet men så plötsligt kommer jag på att det är söndag idag och jag börjar inte förrän klockan 15.00, haha bra Malin.
Jobbar alltså idag som sagt till stängning. Det ryktas om att vi kommer att hålla butiken stäng under måndag, tisdag, onsdag och torsdag, för total sanering och påfyllnad sen ska vi öppna som vanligt igen på fredag, men planera kan fortfarande förändras, så vi får se vad som sker de närmaste dagarna.

Vi var som sagt ute igår jag och Linn, och det var mycket trevligt, man träffar ju alltid människor där och det är lika trevligt varje gång!

Kommentarer
Postat av: ida

Jag börjar också 15 haha, var helt säker på att jag örjade öppning men när jag åker hem för att kolla klockan 12 i natt så ser jag på schemat... bajs ^^

2009-01-18 @ 14:18:35
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0