Löjligt billiga priser

Ja, vart ska jag börja någonstans?
Jag och Ida kom till Ica Maxi vid kvart över sex imorse, det var som en vägg som slogs upp, vilken hemsk lukt det var i hela butiken, mådde illa efter ett tag, Linn kom cirka 20 minuter senare.
Det var helt sjukt billigt, jag köpte bla. trosor för 14 kr som kostat 99 kr, en mixer som kostat 399 för 279.50 kr, en massa kläder, en handduk, hårspray, shampon, en parfym, och ja hur mycket saker som helst! Trodde aldrig att jag skulle hitta så mycket som jag gjorde. jag tar en bild ikväll efter att jag kommit hem från jobbet, för just nu är det inga batterier i kameran och dessutom hänger alla kläder ute på vädring, de luktar inte rosor kan jag lova!
Kan tänka mig att folk river och sliter i sakerna på Ica Maxi just nu, och snart får även jag ta del i röran, haha!

Funderar på om jag ska gå på idrotten, egentligen är jag inte ett dugg motiverad, särskilt inte när det ligger som det gör heller. Det är så krångligt att ta sig dit...

Jobb imorgon med mellan 15.00-20.00, hoppas på att jag kan byta bort torsdagen, känner att det blir lite för mycket, jobbar ju i helgen också liksom.

Får se hur det blir, uppdaterar som sagt senare med bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0