Lyckad kväll

Nu har jag precis ätit lunch med släkten eftersom mamma har fyllt år.
Ska snart börja bege mig mot jobbet.

Gårdagen var jätte trevlig.
den började med att jag, Linn, Lina, Jolin och Ida var här hemma hos mig, sen drog vi bort till den där festen här i Brunnsäng men det var inge drag där så vi inklusive alla de som var där åkte ner till stan. Kändes lite kul när det stod fyra taxibilar på rad utanför och väntade haha!
 

Flickorna




Imorgon börjar jag och Linn träna på Friskis och svettis, guud vad skönt det ska bli att äntligen ta tag i träningen, visst Linn?


Nej nu måste jag åka till jobbet, skriver igen ikväll eller imorgon!

Tjingeeeling.

Kommentarer
Postat av: Linn

js verkligen. Äntligen, nu kör vi!

2009-01-25 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0