Marinblå jacka säljes.

Jag beslutade mig för att försöka sälja den där marinblå jackan med guldknapparna. Jag har fortfarande inte använt den vilket troligen innebär att jag aldrig kommer att göra det heller.


La ut den för 400 kronor blocket eftersom den är helt oanvänd, sen får vi se hur mycket jag får för den!

Jag konstaterde tidigare idag att jag är ledig imorgon eftersom min mentor är sjuk och det är den ända lektionen vi har förrutom tre timmar eget arbete, men eftersom vi inte har kommit igång på riktigt i någon av kurserna och inte blivit tilldelade några uppgifter så ser jag mig själv som ledig.
Ska däremot jobba imorgon mellan 15.00-21.00, ska hjälpa till med att fylla på med varor i butiken. Vi har ju som sagt var stängt nu för sanering och påfyllning, skönt att man slipper argumentera och tjafsa med alla dessa kunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0