Mormor <3

Det är svårt att accpetera att ens mor och farföräldrar blir äldre och äldre. Idag fyllde min mormor 86 år.. Hon är väldigt pigg för att vara så pass gammal, men visst ser man vissa tecken och det är sånt man helst inte vill kännas vid. Det känns tufft att tänka på att hon är så pass gammal, men man försöker att inte visa det när hon är i närheten.

Mamma frågade om jag ville följa med henne på ett gympapass imorgon på Friskis & svettis, funderar på att följa med, var länge sen jag och mamma gick på ett sånt pass tillsammans!

Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte vara i skolan en halvtimme innan jag börjar imorgon för att förbereda mig lite inför diskussionen vi ska ha i människan socialt och kulturellt.


Goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0