Not the right time of the year, I know

Kom hem från jobbet för en liten stund sen, har varit hyffsat lungt idag tycker jag.
Imorgon ska jag övningsköra med pappa på förmiddagen, sen vet jag inte om jag kanske ska träffa Idis och Linn? Vi får väl se : )

De här skorna köpte jag idag, vet att det inte är rätt årstid, men jag tänkte att jag kunde använda dem när de är torrt utomhus, hehe.



Jag tänkte att jag skulle lägga till pengar till mitt busskort som jag fick av skolan för att kunna köpa ett pluskort, jag fick betala 770 kronor i mellanskillnad, är inte det helt sjukt?! Rena rånet ju!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jenny har flyttat hemifrån, så jag bor hos henne ganska mycket eftersom det är väldigt mycket närmare till skolan :)men flyttar väl hem snart.

Vi måste ses snart!



Puss

2009-01-09 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0