Ordning och reda

Jag är nöjd med dagens insatser, även om jag försov mig imorse så sket jag inte i att gå över huvudtaget fast att jag hade håltimme i två timmar efter de ynka 20 minutrarna som jag hann var på den där lektionen. Jag köpte mig något att äta och så slog jag en pling till Linn, vi fördröjde min tid i sisådär 30 minuter vilket jag tyckte var väldigt skönt!

Efter att jag slutat klockan tre åkte jag ner till stan och mötte upp Linn, därefter var planen att vi skulle gå till hennes körskola och plugga teori, men icke sa nicke, hon tycker inte om att vara där för fem öre, och jag kan nog förstå varför.
Så det slutade med att hon åkte hem till sig och satte sig och pluggade där istället och jag gick upp till mamma på jobbet och därifrån bar det av ut på vägarna, efter att vi hade kört ett tag åkte vi och handlade och därefter åkte vi hem och lagade mat.

Nu kom jag precis hem, vi åkte och hämtade min lillebror från hans flickvän så då fick jag köra en sväng till, övning kan man inte få för mycket av, hihi!

Imorgon blir det middag hemma med familjen. Mamma & pappa firade 20 år som förlovade i onsdags så imorgon ska det firas med en lite finare middag!

Nu ska jag återgå till det jag höll på med innan vi åkte, att sortera alla mina lönespecifikationer/räkningar andra viktiga papper in i en pärm som jag köpte igår, visst är jag ganska ordningssam av mig? : )


Seeeya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0