Pannkakor på menyn

Körlektionen med Annelie gick bra, hon tycker att det känns bra när jag kör! Sånt är aldrig fel att höra.
Sitter och håller mamma sällskap medan hon steker pannkakor, mums!
Jag behövdes inte på jobbet, så jag ska jobba imorgon istället. Börjar klockan fem, sen får vi se när jag slutar, med tanke på att utförsäljningen är imorgon, så jag föreberder mig på ett totalt inferno.

Jag gick förbi solariet här i Brunnsäng, det som har brunnit. Jag trodde inte att det var så allvarligt, trodde att de hade fått stopp på branden, men det är ju totalförstört... Ser lite creepy ut faktiskt.

Nu ska vi äta och sen ska vi kolla i de klädkataloger vi har hemma så vi får iväg beställningarna någon gång!




Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0