Party tonight

Nu kom jag, Linn och Idis precis hem till mig.
Först vaknade vi upp hemma hos Linn sne begav vi oss ner till stan och gick och åt frukost Bacino's, därefter tog vi en sväng på stan och därefter åkte vi upp till Grusåsen och solade, aaaas skönt!
Linn har precis solsprayat mig, hoppas och tror att det kommer bli bra : )

Gårdagen var väldgit trevlig, vi gjorde egentligen ingenting speciellt, åkte lite bil och kollade på några Sunes jul avsnitt men det var ändå givande, haha!

Party tonight, en kompis har fyllt år och ska ha partaj, det ser vi fram emot.
Så innan kommer det hit två tjejer till och sen senare beger vi oss till festen, treeevligt!

Nu ska jag försöka lista ut vad jag ska ha på mig ikväll.

Uppdaterar senare!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0