Påväg tillbaka

Sitter nu på tåget hem, det är lika hemskt varje gång. Känns som om jag åker hemifrån.

Gårdagskvällen var riktigt trevlig. Jag och fem tjejor satt och spelade Brain storm och pratade till klockan fem imorse.

Karolina, Sandra, Cristin och Jennie



 Haha Cristin i de snygga glasögonen, man behövde dem när man spelade det där spelet.



Eftersom jag vaknade ganska tidigt idag så bestämde jag mig för att ta en promenad med en av vovvarna, Cleo och ta lite bilder som jag sa att jag skulle göra, det är så otroligt vackert i Karlstad.



Cleo




Det har med andra ord varit lika bra här nere som det alltid är, och det lär inte dröja länge till innan jag åker ner igen.
och jag har bestämt att de ska komma upp till Stöckholm inom kort så vi kan ha en shoppingdag och sen gå ut och shaka loss på kvällen, det ser jag fram emot.

Just nu finns det planer om att vi ska åka upp till Trysil sportlovet över några dagar, roadtrip till fjällen, yeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0