RHODOS DEN ANDRA AUGUSTI BOKAT

WEEEEEEEY! RHODOS HERE WE COME!
Nu har jag, Linn och Ida varit ner och bokat resan, den andra augusti åker vi och är borta i två hela veckor. Kommer bli underbart i år med, kan inte bli annat med världens bästa tjejor <3

Kolla bara på vårat hotell

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Visa stora bilder

Huur underbart ser det inte ut?


Inatt brann det på Ica Maxi.

Setta hade tydligen ringt mig tio i nio och frågat om jag kunde skynda mig in för dem behövde all hjälp de kunde få. Jag har uppenbarligen pratat med henne i sömnen eftersom jag inte har något minne av att hon ringt, men jovisst hade hon det när jag kollade mina samtalslistor, HUR PINSAMT VAR INTE DET?! Hahaha.
Är hemma en sväng nu, ska köra med Annelie 16.15 och därefter får vi se om jag ska jobba, om de fortfarande behöver min hjälp.
Kan tänka mig att det är heeeelt kaotiskt där ute just nu, vissa saker ska reas ut som är rökskadat, resten kommer att slängas.
JÄVLA IDIOTER SÄGER JAG BARA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0