Som ny

Kom nyss hem från mormor. Jag och mamma var där för att försöka hjälpa henne med ett handfat som det var stopp i, men det gick inte så bra.
Jag och pappa var som sagt ute imorse och körde, övade på att backa in i parkeringsrutor och lite andra små saker, det gick väl inte så bra till en början, men sen fick jag till det riktigt snyggt : )

Vi var och köpte nya navkapslar till min bil också (för er som inte vet så är det de silvriga sakerna som sitter på däcken, haha) eftersom en gick sönder förut, blev riktigt fint, det gör så extremt mycket för helheten! Nu är det bara körkortet som fattas, sen kan jag åka ut och köra på egen hand!!!
Kan ta en bild imorgon på hur bilen ser ut nu, men nu är det för mörkt!
Tyvärr är det något pucko som har gått och ryckt bort min antenn, som jag precis hade fått ditsatt... Blir så irriterad...


Någon som vet om det går något bra på teven ikväll?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går jättebra med körkoret :) håller på och kör och pluggar för fullt! Ja, nu måste vi ses. Vi kan väl höras på msn sen och kolla när vi kan ses? :)



PUSS

2009-01-11 @ 15:25:49
Postat av: län

iih dags att uppdatera jao!

2009-01-11 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0