Tack mamma & pappa <3

Jag kände att jag ville tacka mamma och pappa ordentligt för körkortet, de har ju stått för alla kostnander, så jag begav mig till Brunnsängs centrum till blomsterbutiken och köpte en lite finare blombukett.
Ingen av dem är hemma nu, så det kommer bli en överraskning till den som kommer hem först eftersom jag då befinner mig på jobbet, hihi.

Det slutade med att jag och Linn åker tillsammans till Nykvarn efter jobbet, vi ska plocka upp Ida som umgås med de två Karolinorna och därefter åker vi hem till Linn, mys!
Imorgon ska vi som sagt på homeparty hos Anna, det kommer en försäljare/instruktör som kommer att ha med sig sexleksaker, underkläder och lite andra saker, detta kommer att bli intressant tror jag, men även en hel del skratt, haha!

Nu ska jag måla mina naglar och sen ska jag väl ge mig av till jobbet om cirka en timme!

Uppdaterar senare eller imorgon.

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0