Träning och bättre matvanor

Man är ju inte direkt kaxig när man går upp såhär tidigt, jistanes vad trött jag är, men jag kom upp i alla fall, haha!

Jag har funderat på en sak. Man kanske ska köpa sig en mixer nu när man ska börja sitt nya liv med träning och bättre matvanor, för då skulle man kunna göra olika "youghurt drinkar" på morgonen med frukt och liknande, expremintera lite, låter inte det ganska spännande? Då kanske man blir ännu mer motiverad?
Ska kika idag på jobbet, jag vet att vi har en som kostar 299 från OBH-Nordica, och så 30% på det förhoppningsvis om det gäller alla elapparater.



Nu ska jag äta lite frukost och fixa mig sen är det dags att gå till bussen!

Uppdaterar när jag kommit hem.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0