Träningsvärk

När jag vaknade av att klockan ringde imorse stramade det i axlarna och i ryggen, jag har fått träningsvärk sen igår.. Så jag kände att jag lika gärna kunde ringa in till skolan och sjukanmäla mig den timmen som jag hade nu på morgonen, kom dessutom på att det är onsdag idag och inte torsdag vilken innebär att jag den här veckan inte har något annat en den lektionen jag hade imorse, så det blev en till ledig dag för min del!

Juste, jag fick ett sms av HM idag där de skrev att jag kunde komma och hämta ut min beställning posten, så det ska jag göra så fort jag ätit frukost!

Här är några av de sakerna som jag köpte igår, kläderna och handukarna är i tvätten!



Jag tänkte gå upp och äta frukost nu, för jag vill hämta mitt paket!

Seeeyaaa!

P.S Juste, idag fyller min kära vän Karolina 21 år, jisses vad stort det låter! GRATTIS HJÄRTAT! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0