Ägare till en ny bil?

Kom precis hem från jobbet, tiden gick otroligt fort idag så det var skönt!
När jag satt uppe i personalrummet framför datorn smäller det till i datorn och allting släcks ner, det blir mörkt i hela butiken i några sekunder. Det var det obehagligaste jag varit med om på väldigt länge, att sitta där framför datorn och det smäller till i den slår det mesta jag upplevt!

Imorgon har jag lovat Ida att jag ska tvätta med henne, ska dessutom hinna till tandläkaren klockan 14.30.
Senare på kvällen ska vi köra en brutaaal utgång, längtar redan haha!

På söndag ska jag eventuellt åka och kolla på en bil, (peugeot 206) pappa får följa med eftersom han har lite mer erfarneheter när det gäller bilar än vad jag har haha!

Nej nu ska jag krypa till kojs, hörs imorgoooon!

Puuuss.

Fast den jag ska kolla på är mörkt metallic röd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0