Allt och ingenting.

Kom precis hem och kollar nu på min telefon. Min lillebror är hos vår storebror eftersom han inte vill vara själv hemma, dock passar det sig inte att sova där så han frågade om jag inte kunde hämta honom, och vad gör man inte för bror sin? *Hehe*.
Jag körde hem Ida, Linn och Stephie och när jag släpte av Linn och Ida hemma hos Linn, kändes det lite konstigt när jag skulle åka ifrån dem, jag menar vi är ju ständigt med varandra haha. Tror iofs att det är bra med tanke på att vi snart ska spendera två veckor i varandras sällskap konstant haha!

Imorgon är jag ledig, ska bli sååå skönt för sen jobbar jag onsdag, torsdag, fredag och lördag igen.. Det är bara att bita ihop, inte lång tid kvar nu, OM jag räknar ner!

Nej nu ska jag se vad som går på teven, någon bra film kanske?

Hörs imorgon.

Pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Lääään

Om du inte hade hämtat lille Orange, så vet du att du alltid är välkommen hit!!<3

OM VI RÄKNAR NER! 1V och 6 dagar

2009-07-20 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0