Efterlängtad!

Som ni förstått så var jag och pappa och hämtade bilen igår, och jag är såå nöjd! Jag älskar den!

Alla tycker att hon är så fin så, hihi! Har dock inte tagit några egna bilder än, men jag gör det så fort som möjligt och laddar upp dem sen!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen, har varit ganska mycket att göra idag så tiden har gått väldigt fort!
Imorgon jobbar jag igen mellan 10.00-17.30 därefter ska jag inhandla det som jag och Linn ska ha imorgonkväll till middag m.m. Hennes kille åker ju som sagt till Magaluf inatt, så OM jag och Änzy kommer bo hos henne haha!

Nej nu har jag inte så mycket mer vettigt att komma med, vi hörs imorgon igen!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0