Estockholmo.

Gårdagen vart helt okej med tanke på omständigheterna, jag tappade bort mitt körkort så jag kom aldrig in på 550.... Vi hade varit på Flamingo innan vi skulle gå dit, så där kom jag in igen när jag sa att jag hade tappat bort körkortet, vi dansade loss där och gick sen och åt.. Visst är det otroligt surt att vi inte kunde gå in på 550 tillsammans med dem andra, men vi gjorde det till vad det var, och det blev ändå inte så misslyckat, jag menar, Rhodos nästa söndag får en ju inte direkt att hänga läpp för det!

Idag har jag och Änzy varit i Stockholm och bokstavligen shoppat loss, det här hittade jag:
Medan vi sprang runt där uppe satt Linn i kassan på jobbet, kaaaaasst! Haha


Volangklänning, H&M


Jeansjacka, Zara


Jeansshorts, Zara


Kofta, Gina Tricot


Kjol, Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0