Nu är det nära, väldigt nära.


Jag var nyss och hämtade ut paket från H&M som innehöll de creamvita skorna och en bikini för min del, Linn får hem två bikinis + en "udda" överdel, myckeeeet bra.
Skorna och bikinin satt hur bra som helst så dem får självfallet följa med mig.
Jag håller nu på och packar, jag har tagit ner en våg så jag väger väskan med jämna mellanrum, sist jag vägde den visade den cirka 14 kilo och då har jag i stort sätt fått med allt jag vill! Konstigt att det gick lättare den här gången än när jag packade för bara EN vecka förra sommaren haha!
Tänkte väl inte så logiskt då, slängde ner allt möjligt haha!

Jobb idag mellan 15.00-21.30 därefter blir det bara hem och sova, och sen upp och jobba klockan 10.00-15.00, SISTA gången innan vi åker, det är helt stööööört vad tiden har gått fort.

Nu ska jag fortsätta packa.

Tjingeeeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0