Som ny.


Sådärja, nu är den som ny igen! Har både tvättat och dammsugit + att pappa har hjälpt mig med att sätta dit hållaren till min GPS, så nu behöver jag inte bekymra mig över det när jag vill använda den!

Imorgon är det jobb mellan 16.00-21.30, innan dess hinner jag träffa några vänner till familjen som kommer ända ifrån Skåne, dem och resten av min familj (jag jobbar ju självklart och kan inte följa med) ska på kryssning. Så jag får huset för mig själv i två dagar iofs, greeat.

Nej nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av, uppdaterar nog inte förrän imorgon igen.

Tuuudilluuuu.

Säger bara en sak - Akon feat. David Guetta - Sexy bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0