Vi borde skämmas!

Vaknade nu... Varför det? Haha
Kan iofs ha att göra med att jag gick och la mig vid tio igår eftersom jag var så trött.
Jobb idag som sagt mellan 15.00-22.15, men innan dess hade jag tänkt att jag skulle försöka få med mig Ida ner på stan, kika en sväng samt äta lunch!

Jag har tänkt väldigt mycket på en sak... Jag tycker att vi som faktiskt har ett jobb ofta klagar för mycket på att det är jobbigt.. "Jag vill inte jobba" "Åh jag orkar verkligen inte" "Guud vilket hemskt arbetspass" osv... Jag säger inte att man inte får klaga, men ändå tycker jag att vi arbetare borde tänka på alla de personer son faktiskt inte har ett jobb idag, med tanke på hur arbetssituationen ser ut, det är otroligt svårt att få ett jobb som det ser ut idag!
Det här ska i alla fall jag försöka tänka på när jag känner att det känns jobbigt att jobba...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0